[X]
Hello! Click on the buttons to navigate(:
Remember to tag! ♥


MY LIFE
Welcome to My Bloq ! Kelvin here . 17 this year . like , stay ; hate me , GO AWAY bah ! :) Rmb to leave a comment before youu leavee & thanks for visiting ! ^^
RIGHT HERE

1/12
十二月第一天啦:D
8点多起床 :)
为了吃早餐..
带着明知道不可能却要试的心情出门
第一次试 Subway :D
好料也是,重点是吃到饱 ><
最后,不可能的事还是不可能.. 哈哈
至少我没遗憾拉,我有试~~:D
又跑到海边去了,气氛很好 ^^
过后和妈妈下Avenue;)
看 Arthur Christmas :D
好看!=D
照片懒惰放了 ~~ 今晚只是爽爽写罢了 XD
我说我会慢慢改变~我会的:))
变不一样的人~~

2/12
和Alvin他们出门;)
我又迟醒了 !!><
去FullHouse Timesquare 吃;D
很美的装修 !! 哇:D
好多同年龄的在那边做@@
过后下PM,都是看衣吧今天~~
我要买那件 Jacket @@
美咯 *.*

就这样..
Takeee caree girl :D!


Friday, December 2, 2011

u spam , i ban . :D


blablabla !.
ur nice words, here. -)

MUSIC



Change song by ONLY replacing the site!

Music Playing:
PAYPHONE