[X]
Hello! Click on the buttons to navigate(:
Remember to tag! ♥


MY LIFE
Welcome to My Bloq ! Kelvin here . 17 this year . like , stay ; hate me , GO AWAY bah ! :) Rmb to leave a comment before youu leavee & thanks for visiting ! ^^
RIGHT HERE

这星期出蛮多的..
懒惰写了..
今天上来只是想发泄发泄=))


不认识我的说我任何东西我都没意见,
因为他们不认识我:))
认识我的如果说我,我也没意见,
因为我跟你们不熟:))
跟我熟的,要说我怀话请在我面前说!
还有如果我那么坏,你可以选择不用参我的!:)


爱情方面,
别乱想好不好.
既然我说过毕业前我只会跟一个人走,
她,就是只有她!:)
不用怀疑,我绝对说到做到.


想一想,如果有一天,
我车祸了,失意了,
变笨,变烦了,
谁会是那个有耐心一直陪着我,照顾我的?
哈哈,这个问题我真的好奇:)))


考试又要来了,
希望大家都会互相帮助,
拿出一番好成绩:)))


Friday, September 16, 2011

u spam , i ban . :D


blablabla !.
ur nice words, here. -)

MUSIC



Change song by ONLY replacing the site!

Music Playing:
PAYPHONE